سئو و دیجیتال مارکتینگ

چگونه می خواهیم از مدیر بازاریابی خود برای افزایش استفاده کنید

بنابراین مدتی در شغل بازاریابی خود کار کرده اید ، و ثابت کرده اید که برای موفقیت در موقعیت خود به بالاتر و بالاتر خواهید رفت. شما معتقدید که به اندازه کافی کار کرده اید که سزاوار افزایش هستید – اما به نظر نمی رسد در رادار رئیس شما باشد. شما به یک برنامه نیاز دارید و اکنون به یک مورد نیاز دارید. در اینجا نحوه شروع کار آمده است.

زمان بندی همه چیز است

اولین چیزی که می خواهید هنگام درخواست افزایش بخاطر داشته باشید ، زمان بندی است. در نظر بگیرید که چه مدت در مقام خود بوده اید و چه زمان افزایش در شرکت شما بطور کلی اعطا می شود. در بیشتر سازمانها ، افزایش حقوق فقط یک بار در سال اعطا می شود ، هر چند که اغلب به عملکرد شرکت بستگی دارد. به طور کلی ، تنها بازاریان زمان دیگر احتمالاً افزایش می یابند ، اگر یک مجری عالی باشید و یک مورد را برای این مورد ایجاد کرده اید.

برای تعیین اینکه آیا زمان مناسبی برای درخواست افزایش است ، ابتدا سؤالات زیر را از خود بپرسید:

     

  • چه موقع افزایش قیمت ها به طور کلی در شرکت من انجام می شود؟
  • قیمت

     

  • آیا پایان هر سال مالی است؟
  •  

  • آیا سالگرد تاریخ شروع من است؟

نویسنده و متخصص سابق منابع انسانی سوزان لوکاس از EvilHRLady.org خاطرنشان می کند که ذکر افزایش در بررسی سالانه شما ممکن است خیلی دیر باشد.

او اظهار داشت: “شروع به صحبت با رئیس خود در مورد افزایش سه یا چهار ماه قبل کنید. این زمانی است که آنها بودجه را تصمیم می گیرند. “معمولاً ، مدیران بازاریابی یا CMO (بسته به اینکه چه نقشی در بخش شما منجر می شود) ، مبلغ مشخصی برای افزایش هزینه دریافت می کنند ، که آنها باید بر اساس عملکرد تقسیم کنند. اگر خواستار افزایش هستید ، قبل از اینکه مشخص شود چه کسی چه چیزی را دریافت می کند ، پرونده خود را ارائه دهید. قبل از درخواست افزایش غرامت ، اطمینان حاصل کنید که تمام پروژه ها را به پایان رسانده اید و درمورد هر مشکلی در صفحه خود رسیدگی کرده اید. تقاضای افزایش در وسط یک پروژه مهم به ندرت نتیجه می گیرد زیرا رئیس شما هنوز نمی تواند نتیجه را اندازه بگیرد.

مشکلی

چگونه می خواهیم یک ظهور را بپرسیم – و آن را بدست آورید

سؤال شماره یک “اخبار جهانی” در خانواده های آمریکایی در نظرسنجی اخبار جهانی پول واقعی شنیده شد چگونگی افزایش درخواست بود. هفتاد و یک درصد از مردم نظرسنجی تصور می کردند که می توانند پول بیشتری کسب کنند ، اما آنها نمی دانند چگونه از آن درخواست کنند. در حقیقت ، Salary.com اظهار می دارد که تنها حدود ۴۱٪ آمریکایی ها حتی خواهان افزایش هستند ، حتی ۸۴٪ از کارفرمایان انتظار دارند که کارگران از آنها درخواست کنند.

اینکه چطور ، موضوع افزایش چه زمانی و کجا مطرح می شود به شخصیت مدیر شما بستگی دارد و اینکه وی چگونه می خواهد به او نزدیک شود. اگر رئیس شما سر راست است ، جلسه ای ترتیب دهید و این را روشن کنید که می خواهید در مورد عملکرد و جبران خسارت خود صحبت کنید. سایر مدیران کمتر رو به جلو ممکن است ترجیح دهند اگر در متن گفتگو دیگری ، مانند یک جلسه وضعیت هفتگی ، حقوق دریافت کنید.

وقتی وقت جلسه رسیده ، حتما پرونده خود را تهیه کرده باشید. آلیسون گرین ، نویسنده وبلاگ Ask a Manager می گوید: “واقعاً در مورد آن فکر کنید.” “در ذات خود ، افزایش این واقعیت است که شما اکنون با ارزش تر از آن هستید که سطح مهارت شما بهتر شده است ، پیشرفت بیشتری کسب کرده اید.” برای جلسه خود به موارد زیر نیاز دارید:

     

  • لیست کوتاهی از کلیه کارهای اضافی که فراتر از شرح شغل خود انجام داده اید
  •  

  • سؤال پولی شما ، آیا این یک افزایش ۲٪ یا یک دلار ۵۰۰۰ دلار است یا خیر؟

    دلار

     

  • مقایسه ای که دیگران در نقش شما به طور کلی کسب می کنند (اگر کمتر از حد متوسط ​​باشند)

دستاوردهای خود را در طول سال پیگیری کنید ، در ایمیل صرفه جویی کنید یا هرگونه تمجید را که دریافت کرده اید ، کارهای جدیدی که انجام داده اید ، پروژه هایی با موفقیت و سایر مواردی که به شما در پرونده شما کمک می کنند ، مرتب کنید. برای اینکه بدانید میزان افزایش هر ماه با هر ماه چقدر برابر است ، از این ماشین حساب مفید استفاده کنید.

دانستن چقدر درخواست می شود

به طور کلی ، شرکت ها معمولاً هر سال ۵٪ یا کمتر برای افزایش حقوق می پردازند. اگر اکثر افراد در شرکت شما به طور متوسط ​​۲٪ افزایش داشته باشند ، درخواست افزایش ۱۰٪ باعث ناکارآمدی خواهد شد ، اگرچه افزایش ۳٪ ممکن است منطقی به نظر برسد. می توانید چنین اطلاعاتی را در دفترچه شرکت خود (در شرکتهای بزرگتر) پیدا کنید ، یا مستقیماً با کسی در HR صحبت کنید. اگر خواهان تبلیغ هستید ، ۱۰٪ ممکن است خارج از خط باشد. در حالی که ۳ تا ۵ درصد فقط برای افزایش پولی کاربردی است. ابتدا با مدیر مستقیم خود صحبت کنید – او باید رهبری بازاریابی را برای شما رقم بزند.

تحقیقات خود را انجام دهید

علاوه بر انجام تحقیقات در مورد شرکت شما ، باید بدانید که چه چیزی در صنعت بازاریابی اتفاق می افتد. برای پیگیری موضوعات محبوب بازاریابی ، در گوگل Alerts مشترک شوید و انتشارات بازاریابی را بخوانید. هر روز وقت خود را برای انجام تحقیقات اختصاص دهید ، و در صورت داشتن ایده ، در مورد ایده های جدید با همکاران خود گفتگو کنیدشانس. فرصت.

ایده

روی آینده تمرکز کنید

این مکالمات نباید تنها زمانی باشد که برای تأمل وقت صرف می کنید. این نکته را به این نکته تبدیل کنید که در انتهای هر ماه زمان را کنار بگذارید تا در مورد مسیر آینده خود با انتقاد فکر کنید. در حالی که مشغول بررسی سالانه خود درباره نحوه پیشرفت در دنیای بازاریابی هستید ، از مدیر خود مشاوره بگیرید. خواه این یک MBA یا پروژه های تخصصی تر باشد ، احتمالاً او در کفش شما بوده است!

علاوه بر آینده خود در دنیای بازاریابی بیشتر ، ارزش آینده خود را برای شرکت فعلی خود در نظر بگیرید. این به رئیس شما نشان می دهد که می توانید تصویر بزرگتر را ببینید و در هنگام بوجود آمدن فرصت هایی را در آغوش بگیرید. با این ابتکار عمل ، از خود بپرسید که اهداف و اهداف بلند مدت چه می توانید در جهت موفقیت شرکت خود داشته باشید.

مهارت خود را رشد دهید

در رزومه کاری چیزی بهتر از طیف گسترده ای از مهارت ها به نظر نمی رسد ، و این احتمال وجود دارد که رئیس شما در یادگیری شایستگی های جدید کمک کند که به شرکت شما کمک کند ، اعتراضی به شما نداشته باشد. براساس تحقیقات انجام شده توسط همکاران بازاریابی McKinley ، امسال ، بازاریابان با مهارت های دیجیتال بیشترین تقاضا توسط کارفرمایان محسوب می شوند.

دیجیتال

مهارت هایی که در مورد شغل فعلی خود خواهید آموخت ، بدون شک در آینده به شما کمک می کند. اگر هنوز در اوایل کار خود هستید ، مطمئن شوید که در موقعیت هایی کار می کنید که به شما امکان می دهد تا حد امکان مهارت های خود را رشد دهید. به گفته یان تمپل ، CMO در TransUnion در شیکاگو ، فرصت یادگیری در این کار بسیار مهم است. او اظهار داشت ، “من اولین شغل خود را به عنوان برنامه ریز رویداد با Bank National National Continental Illinois از کالج خارج کردم. این یک کار عالی بود ، زیرا بلافاصله من با مدیریت اجرایی کار می کردم.”

۶ چیزهایی که هنگام درخواست ظهور هرگز نباید بگویید

     

  1. “من می دانم که زمان بندی عالی نیست … ” اگر زمان بندی عالی نیست ، حتی سعی نکنید. اگر شرکت شما از تعداد فروش عالی و سود زیادی برخوردار است ، این علامت آن است که ممکن است در آینده شما افزایش داشته باشد. اما اگر شما همکاران خود را رها کرده اید ، و از شما خواسته شده است که کاهش بودجه را ایجاد کنید ، این یک پرچم قرمز است.
  2.  

  3. “من از آن سال تاکنون افزایشی نداشته ام.” یا “من یک سال است که در اینجا هستم …” وقتی می خواهید متقاعد شوید مدیر بازاریابی خود برای ایجاد پرونده برای شما ، بهتر است از شکایت خودداری کنید. رئیس شما احتمالاً می داند چه مدت با این شرکت بوده اید. آن را با روشی منفی بالا نمی آوریم. وقت بیشتر برای کار همیشه برابر نیست با پول بیشتری. شما باید در شغل خود سرآمد باشید.
  4.  

  5. “من کار سه نفر را انجام می دهم …” باز هم ، کارفرمای شما احتمالاً از قبل می داند که آیا کارمندان وی بیش از حد کار کرده یا خیلی نازک هستند. و در حالی که این امکان وجود دارد که شما کارهای زیادی انجام دهید ، اگر اخراج ها چند برابر شود و سود شرکت پایین بیاید ، سؤال شما روی گوش ناشنوا می افتد. باید به خاطر داشته باشید که شما تنها کارمندانی نیستید که تحت تأثیر چنین شرایطی قرار گرفته باشید.
  6.  

  7. “من هر کاری را که قرار است انجام دهم انجام داده ام …” شما به دلایلی در یک نقطه حقوق خاص استخدام شده اید. و معمولاً وقتی کارهای اضافی انجام داده اید افزایش می یابد. دانستن این مورد ، شما باید بیش از حداقل کارها را انجام دهید.
  8.  

  9. “فهمیدم که آن کسب درآمد بیشتر …” هرگز خود را با یک همکار مقایسه نکنید. این باعث می شود شما مانند شایعات به نظر برسید و کوچک به نظر برسید. شما در مورد این واقعیت فکر نکرده اید که آن ممکن است از شما تحصیل بیشتری داشته باشد ، مذاکره کننده ای بهتر باشید یا به تمام اهداف خود برسید. درخواست شما برای پول بیشتر باید به شما متمرکز شود ، نه هر کس دیگری.
  10.  

  11. “اگر من افزایش پیدا نکنم ، می روم …” و سایر روشهای ذکر شده در این وبلاگ ترجیح داده می شود.

نتیجه گیری

برای شروع آماده هستید؟ درخواست افزایش ، تحقیق و تفکر انتقادی زیادی را می طلبد. در مورد مهارتهایی که می تواند در این راه به شما کمک کند فکر کنید. دوره های آنلاین بازاریابی دیجیتال می تواند به شما کمک کند اعتماد به نفس و دانش را افزایش دهید تا به سرعت در دنیای بازاریابی پیش بروید.