سئو و دیجیتال مارکتینگ

داروینیسم دیجیتال: ۱۰ راه سازمان شما می تواند زنده بماند

دوران دیجیتال با فرصت های غنی است. با این حال ، همچنین با بی شمار مشکلات گرفتاری همراه است. در حالی که مشتریان از تجربه کاربری پیشرفته و انتخاب و انعطاف پذیری زیادی برخوردار هستند ، می تواند سفری کاملاً متفاوت برای مشاغل باشد.

دیجیتال

دانستن اینکه از کجا می توان با تحول دیجیتال شروع کرد ، بسیار آسان است. برای بسیاری از شرکت ها ، مفهوم تعمیرات اساسی در فرهنگ محل کار ، بازآفرینی کارمندان و بازآفرینی شیوه های اعتماد به نفس طولانی ، یک آینده نگران کننده است.

اعتماد به نفس

اما مسئله اینجاست: تحول دیجیتال دیگر گزینه ای نیست.

این فقط یک وسیله ارتباطی یا حتی یک کانال بازاریابی جداگانه نیست. این کانال است. این آینده است. داروینیسم دیجیتال بر ما است.

چگونه می توان تحول دیجیتال را زنده نگه داشت

تحول دیجیتال فقط یک افزودنی سریع نیست. همانطور که Uber و Airbnb قبلاً ثابت کرده اند ، این یک اختلال در مقیاس کامل است. صنایع در تلاش برای ارائه بهترین تجربه ممکن مشتری ، تکامل و پیشرفت خود را ادامه خواهند داد.

مشکلی که بسیاری از مشاغل با آن روبرو هستند این است که آنها به جای قدم برداشتن ، آماده ادامه کار هستند. تحقیقات CIO نشان می دهد که این نگرش صرفاً روی ترک سیستم های بیمارگونه کار می کند ، که پایه و اساس خوبی برای آینده نیست.

مشکلی

طی یک دهه گذشته ، غول هایی مانند Border ، Kodak و Blockbuster در مقابل داروینیسم دیجیتالی قرار گرفتند زیرا با تغییر سریع نمی توانستند سرعت خود را حفظ کنند.

حتی در اقتصاد قوی امروز ، عمده فروشندگان بزرگی مانند سیرز و جی سی پننی متزلزل هستند.

اقتصاد

دانستن چگونگی دستیابی به تحول دیجیتال و زنده ماندن از تغییرات ، هرگز حیاتی نبوده است. بیایید ۱۰ روش برای زنده ماندن سازمان ها در این منظره همیشه در حال تحول و اغلب فریبنده را بررسی کنیم.

۱ ٫ اتخاذ یک اخلاق مشتری محور

برای پیشبرد بسته ، شرکت ها باید کاملاً مطابق آنچه مشتری ها واقعاً میخواهند مطابقت داشته باشند. بررسی کنید که مخاطب هدف شما با نام تجاری شما ، چه در وب سایت ، چه از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی ، در ارتباط است.

با توجه به اینکه ۹۸٪ از خریداران لوکس دارای تلفن های هوشمند هستند ، مارک های لوکس به سرعت سازگار شدند. آنها با ایجاد یک تمرکز بسیار مشتری محور ، این کاربران را با برنامه های تعاملی هدف قرار داده اند ، پاسخ داده اند.

L’Oréal نمونه ای عالی است ، استفاده از دیجیتال برای برقراری ارتباط با مردم به صورت مکالمه ای و ایجاد موارد زیر به واسطه استفاده از تأثیرگذار برای تبلیغ برند خود.

مشاغل همیشه باید در هر مرحله از سفر خرید ، درک خود را از رفتار مشتری بهبود بخشند. داشتن این نگرش مشتری محور به عنوان یک اصل هدایتگر تحول دیجیتال شما موفقیتی است.

۲ ٫ از سیلوهای دیجیتال خودداری کنید

شگفت آور است ، ۵۲٪ از شرکت ها داده های هوش مشتری خود را با سایر بخشهای خارج از مرکز تماس خود به اشتراک نمی گذارند. ایجاد این سیلوهای داده در عصر دیجیتال ، مانع از پیشرفت است.

دیجیتال دیگر یک بخش مستقل نیست. درست همانطور که بدن دارای چندین بخش حیاتی است که بقا را تضمین می کند ، یک تجارت دارای جنبه های کلیدی بسیاری است که باعث می شود رقابت باقی بماند. متوقف کردن اشتراک اطلاعات و محدود کردن ارتباط بین بخشهای مختلف فقط باعث رنج تجارت خواهد شد.

دیجیتال باید در سازمان جاسازی شود و نیروی کار را با یک دید مشترک و اهداف مشترک متحد کند. فرو ریختن سیلوها یک قدم بزرگ برای تحول در آینده است.

۳ ٫ اندازه گیری های مربوط به آن را ردیابی کنید

ممکن است به نظر رسیدن لایک و اظهار نظرهای زیادی در پست های رسانه های اجتماعی مانند کارها باشد ، اما غالباً طلوع آور است. این معیارهای غرور ، حقیقت کاملی را در رابطه با تعامل با مشتری به شما نمی دهند.

تحقیقات مک کینزی نشان می دهد که کمتر از ۱۵٪ مشاغل قادر به تعیین کمیت تأثیر اقدامات دیجیتالی خود هستند. به جای تمرکز بر آمار رسانه های اجتماعی ، Return on Experience (ROE) و ارزش طول عمر مشتری (CLV) را در نظر بگیرید.

اینها به شما می آموزند که واقعاً چه اهمیتی دارد – آیا مشتریان شما از تجربه برند شما لذت می برند؟ با درک بهتر سفر مشتری می توانید اصطکاک را پیدا کرده و به دنبال بهبود ROE باشید.