سئو و دیجیتال مارکتینگ

یک تیم رویایی بازاریابی دیجیتال با منابع محدود ایجاد کنید

ایجاد یک تیم دیجیتالی مؤثر برای یک تجارت کوچک می تواند به نظر یک کار دلهره آور باشد – منابع محدود هستند ، بودجه کمیاب هستند و هر لحظه برای هر پروژه صرف می شود. بنابراین ، یک روش برنامه ریزی شده برای اطمینان از تأمین منابع مناسب در زمینه های دیجیتال ضروری است – مواردی که بیشترین مزیت را برای تجارت شما به ارمغان می آورد. من شما را از ۵ قدم اساسی برای ساختن یک تیم رویایی بازاریابی دیجیتال متمرکز بر درآمد و نتایج واقعی و ملموس برمی آورم.

برنامه ریزی

۱ Obj اهداف خود را مشخص کنید:

قبل از اینکه مشخص کنید که چه کسی به تاکتیک های بازاریابی دیجیتال شما کمک می کند ، باید اهدافی را که می خواهید تیم شما به آن برسد ، شناسایی کنید. اهداف بازاریابی دیجیتال شما باید با اهداف کلی مشاغل شما مطابقت داشته باشد – آنها باید SMART (استراتژیک ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، واقع گرایانه و محدود به زمان) باشند. به عنوان مثال ، هدف شما می تواند تولید ۲۰۰ سرب جدید در یک چهارم باشد.

دیجیتال

۲ Chann کانالهای خود را با دقت انتخاب کنید:

بهتر است روی چند کانال دیجیتالی انتخاب کنید که بازاریاب یا تیم دیجیتال اختصاصی شما بتوانند به طور مؤثر مدیریت کنند. برای صرفه جویی در وقت با ارزش ، فقط کانال هایی را انتخاب کنید که می توانند به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود و مواردی که مخاطبان شما در آن فعال هستند کمک کند.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید درآمد کسب کنید می توانید بازاریابی ایمیلی را امتحان کنید ، اگر می خواهید به یک مخاطب جوان برسید می توانید یک صفحه فیس بوک ایجاد کنید و اگر مایل هستید کانال خدمات مشتری را تهیه کنید توییتر می تواند گزینه ای برای شما باشد. پس از انتخاب مناسب ترین کانال ها ، زمان آن رسیده که تیم دیجیتالی مورد نیاز خود را برای مدیریت آنها انتخاب کنید.

۳ the از استعدادی که دارید استفاده کنید:

بیایید فرض کنیم شما نمی توانید یک تیم یا آژانس بازاریابی را برای موفقیت دیجیتالی استخدام کنید. از این رو مهم است که به استعدادی که دارید نگاه کنید. برای ارزیابی دانش فعلی در زمینه بازاریابی دیجیتال تیم خود از یک تشخیص دیجیتالی مانند TestYourDigital.com استفاده کنید. این به شما کمک می کند رشته هایی را که افراد در آن سرآمد هستند شناسایی کنید و به شما امکان می دهد مناطقی را که ممکن است نیاز به آموزش داشته باشند را مشخص کنید.

استخدام

هر سازمان به ترکیب مهارت های دیجیتالی متفاوتی نیاز دارد. با این وجود ، بیشتر مشاغل برای ایجاد محتوای قانع کننده برای وب سایت ، وبلاگ و کانال های رسانه های اجتماعی خود و شخصی که دارای ذهنیت تحلیلی است ، نیاز به یک کلمه ساز دارد تا SEO خود را به دست آورد ، کمپین های ایمیل بسازد و از نتایج کمپین های خود با استفاده از گوگل Analytics استفاده کند.

۴ ٫ انتظارات خود را واقع بینانه نگه دارید:

بیشتر از چیزی که می توانید جویدید ، نیش نزنید – این واقع بینانه نیست که فکر کنید می توانید تجارت خود را بصورت آنلاین به همان روشی انجام دهید که اپل انجام می دهد. مهم است که در مورد توانایی های دیجیتالی فعلی کارکنان خود و نتایج حاصل از تولید آنها با زمان و بودجه محدودی که در اختیار آنها قرار دارد ، صادق باشید. از خودتان سؤالاتی بپرسید مانند: ‘آیا ما به مهارت های یک فریلنسر نیاز داریم؟ آیا برای عضو جدید باید بودجه استخدام را جدا کنیم؟ آیا به منظور اولویت بندی کارهای مهم دیجیتال مهم باید بارهای کاری تغییر کند؟

۵ ٫ برنامه برای موفقیت مداوم:

دیجیتال چیزی برای برداشتن و کنار گذاشتن نیست. ضروری است که برای حفظ حضور دیجیتالی خود و دستیابی به نتایجی که کسب و کار شما می خواهد و نیاز دارد ، یک استراتژی برنامه ریزی کنید. یک تقویم بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید که فعالیت برنامه ریزی شده شما را تشریح می کند و تصدیق می کند چه کسی پروژه های مختلف را مدیریت می کند و چگونه. سپس برنامه را دنبال کنید و تجزیه و تحلیل های خود را از نزدیک رصد کنید تا اطمینان حاصل کنید که در مسیر صحیح هستید و به اهداف تعیین شده برای شغل خود می پردازید. کتاب الکترونیکی رایگان ما را بارگیری کنید

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید