سئو و دیجیتال مارکتینگ

تبدیل به یک : ۷ مهارت جدی برای تسخیر!

بازاریابی محتوا یکی از بیشترین مهارتهای تقاضا در سال است. و تأثیر آن فقط در حال رشد است. طبق بررسی جدیدی که توسط SkilledUp انجام شده است ، ۵۰٪ از مشاغل قصد دارند تا سال ۲۰۱۵ هزینه های بازاریابی در محتوای خود را افزایش دهند ، اما هنوز ۳۴٪ ادعا کرده اند که در یافتن نامزدهای شغلی با مهارت های بازاریابی محتوا کار دشواری دارند.

بازاریابی محتوا

این همان جایی است که شما وارد می شوید – با توجه به سردبیر ، گوش روزنامه نگار و قلب رمان نویسان. ما ۸ مهارت برتر بازاریابی محتوا را برای تسخیر نشان می دهیم تا بتوانید در یک صنعت هیجان انگیز در گدایی و نبرد برای استعداد شروع کنید. به کسی پیشنهاد می دهید؟

۱ ٫ صدای پرشوری دارید

شور چیزی است که شما به راحتی نمی توانید آن را جعلی کنید. و متاسفانه ، اشتیاق یکی از آن مواردی است که می تواند باعث شود یا محتوای شما را خراب کند. به این دلیل است که خوانندگان شما می توانند هنگام جعلی کردن آن را بیان کنند. آنها می توانند هنگامی که شما به حرف های خودتان اعتقادی ندارید ، بگویید که وقتی به شما توصیه نمی کنید ، توصیه نمی کنید.

این چیز است: اشتیاق شما مسری است. این باعث می شود خوانندگان شما به مراقبت ، سرمایه گذاری در داستان خود ، کمی احساس نزدیکی به برند خود کنند. مخاطبان شما شروع به احساس آنچه می کنند احساس می کنند و آنچه را که اعتقاد دارید را باور می کنند. صدای خود را با دقت پرورش داده و با اشتیاق آن را توری دهید – با هیجان و شور و شوق معتبر بنویسید. از شوخ طبعی استفاده کنید و نترسید که نشان دهید حال خوبی دارید. زیرا این تنها راه برای متزلزل کردن مشتریان است.
سرمایه گذاری

نکته برتر: به جهانیان لطف کنید و فقط آنچه را که به آن علاقه مند هستید بنویسید. بله ، این ممکن است به معنای انتخاب کمی در مورد مشاغل مورد قبول شما باشد. اما این بدان معناست که شما هرگز نباید اشتیاق و اشتیاق خود را جعلی کنید.

قبل از شروع کار به دنبال سه لیست باشید: ۱٫ مواردی که دوست دارید در مورد آنها بنویسید. ۲٫ چیزهایی که فکر نمی کنید درباره آنها بنویسید. و ۳٫ چیزهایی که از آنها متنفر نیستید. بگذارید این لیست جستجوی شغلی شما را راهنمایی کند و به شما امکان می دهد تا به ی درونی خود اعتماد کنید.

علامت گذاری به این ارسال: چگونه فراموش نشدنی باشید

۲ ٫ شما باید یک ویرایشگر داشته باشید

هر باید یک ویرایشگر خبره باشد. اما این فقط دستورات و دستورالعمل هایی نیست که باید به دنبال آن باشید. به عنوان مثال هنگام ایجاد یک پست وبلاگ ، درک این که خوانندگان شما چگونه محتوای آنلاین مصرف می کنند ، مهم است. سپس می توانید متناسب با آن محتوای خود را ویرایش کنید.

هنگام ویرایش مطالب خود ، اهمیت ایجاد قطعات قابل تنقل را که به راحتی قابل اسکن و مصرف در حرکت هستند ، در نظر بگیرید. این بدان معنا نیست که شما باید از مقاله های عمیق و ارزشمندی برای مخاطبان خود دور شوید – به این معنی که باید یاد بگیرید چگونه مقالات خود را در بخش های بزرگی از اندازه های گزنده تقسیم کنید.

نکته برتر: وقتی نوشتن مقاله خود را تمام کردید ، دوباره آن را بخوانید و به دنبال فرصت های تازه برای اضافه کردن نقاط گلوله ، درج تصاویر اضافی ، شامل زیرنویس ها و پاراگراف های مختلف باشید. قبل از انتشار ، فکر کنید: چگونه می توانم این مطلب را خواندنی تر ، اسکن تر ، جذابتر جلوه دهم؟ چگونه می توانم برای خواندن کمتر تلاش کنم؟

۳ ٫ و قلب یک همدست

توانایی درک و همدردی با مخاطبان مورد نظر ، مسلماً یکی از مهمترین مهارتهایی است که می توانید بعنوان یک توسعه دهید. به این دلیل است که اگر بتوانید به آنچه انگیزه مردم را می دهد می توانید بفهمید چه چیزی باعث کلیک آنها می شود ، چه چیزی آنها را هیجان زده می کند و چه چیزی آنها را وادار به اقدام می کند.

و بر همه چیز تأثیر می گذارد – از افزایش تبدیل های شما گرفته تا ایجاد خطوط موضوعی قانع کننده تر و قابل کلیک تر و ایجاد یک تجربه کاربری بهتر در وب سایت شما. اینکه مشتریان شما چگونه فکر و احساس می کنند باید از هر عنصر استراتژی محتوا خود را از KPI ها و مباحث شما تا روش ها ، لحن و زبان توزیع شما آگاه سازد.

نکته برتر: وقتی می خواهید درک کنید ، فقط می توانید با مخاطبان خود همدلی کنید. با ایجاد شخصیتهای کاملاً تعریف شده و شخصیتهای کاملاً پرطرفدار ، به قلب مشتری خود برسید. این افراد را در استراتژی محتوای خود گنجانید و هنگام ایجاد تقویم محتوای خود ، در شروع هر پست تازه و در طول جلسات طوفان مغزی مطالب خود ، به طور مداوم به آنها مراجعه کنید.

علامت گذاری به این ارسال: با HubSpot با HubSpot با مشتریان خود آشنا شوید [ابزار] ابزار من Persona را بسازید

۴ ٫ شما یک محقق بی رحمانه هستید

به عنوان یک ، جستجوی مداوم روش هایی برای افزودن ارزش به زندگی مصرف کنندگان شما ضروری است. و هیچ راه بهتری برای افزودن بینش غنی و با ارزش وجود ندارد تا انجام برخی تحقیقات تفکر ، برنامه ریزی دقیق و دقیق.

برنامه ریزی

تحقیق به این صورت است که شما آن پیوندهای آبدار را می بینید که پر از آمارهای حیاتی است که از آن پشتیبانی می کندادعاهای خود را ، از استدلالهای خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و ارزش بیشتری به زندگی مشتریان خود اضافه کنید. به عنوان مثال ، اگر شما یک مقاله چگونه به عنوان مقاله ایجاد می کنید اما فضای کافی برای جزییات بیشتر در یک جنبه خاص ندارید ، می توانید به یک مقاله وبلاگ خارجی که جزئیات مراحل بعدی مخاطبان شما را باید پیوند دهد ، پیوند دهید.

۵ سئو سئو و ورودی را درک می کنید

برای اطمینان از یافتن و رتبه بندی مطالب شما در موتورهای جستجو ، باید به جستجوی محکم SEO و بازاریابی ورودی بپردازید. به عنوان مثال درک اهمیت ایجاد روابط با تأثیرگذاران مهم و کلیدی در صنعت برای اطمینان از محتوای شما در دستیابی آن و افزایش مخاطبان مرتبط و درگیر بسیار مهم است.

شما باید یاد بگیرید که چگونه توضیحات متا مربوطه ، مختصر و هدفمند و برچسب های متا را بنویسید و اهمیت عناوین ، آدرس های اینترنتی منحصر به فرد و زیرنویس ها را درک کنید. و اگرچه مطمئناً هر بروزرسانی جدید الگوریتم گوگل را ردیابی خواهید کرد ، هرگز این واقعیت را از دست نخواهید داد: شما برای افراد می نویسید ، نه موتورهای جستجو. همیشه به یاد خواهید آورد: ابتدا کاربران پیدا می شوند.

نکته برتر: اینکه شما برای یک مارک بزرگ با بودجه توزیع محتوای گوشتی کار می کنید یا یک تجارت کوچکتر با هیچ کس به هیچ وجه ، یادگیری نحوه شناسایی و ارتباط با تأثیرگذار صنعت مهمترین چیز نیست شما می توانید انجام دهید تا به میزان قابل توجهی دسترسی به محتوای خود را پیش ببرید.

از ابزاری مانند BuzzSumo استفاده کنید تا به شما در شناسایی متخصصان تأثیرگذار کمک کند تا بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید ، نظرات خود را بپرسید و به اشتراک بگذارید. این مقاله را بخوانید: et ورق تقلب Influencer: چگونه می توان با یکدیگر ارتباط برقرار کرد ، با آن درگیر شد و آنچه را که می خواهید به دست آورید »برای یافتن نحوه ساخت و اجرای یک برنامه دستیابی مؤثر بر مبنای مبتنی بر ایجاد و پرورش مناسبات متقابل سودمند.

علامت گذاری به این ارسال: ۶ قدم برای کمک به ارسال وبلاگ خود در صعود به صفحات گوگل

۶ ٫ شما یک سوپراستار رسانه های اجتماعی هستید

یک به معنای ایجاد محتوای قاتل نیست. شما همچنین باید یاد بگیرید که چگونه محتوای خود را به طور موثر توزیع کنید تا اطمینان حاصل کنید که به حداکثر و مناسب ترین حد ممکن دست پیدا می کنید. این بدان معناست که شما باید نحوه رشد و پرورش رسانه های اجتماعی خود را در زیر درک کنید – چگونگی نگه داشتن طرفداران و دنبال کنندگان خود را از طریق پست های به موقع و شخصی که برای جلب توجه آنها و افزودن به زندگی روزمره خود درگیر هستند.
قاتل

بیاموزید که چگونه پست ها ، سخنرانی ها و فیلم های خود را به صورت ارگانیک و از طریق رسانه های اجتماعی پرداخت شده و تبلیغات بومی که در جریان کاربران شما ظاهر می شوند ، تبلیغ کنید. مانند جستجو ، الگوریتم های رسانه های اجتماعی به طور مکرر تغییر می کنند – دلیل این است که غول های اجتماعی اهمیت پیگیری نیازهای خواستار مصرف کنندگان را می فهمند. همیشه در حال تغییر الگوریتم باشید زیرا می توانند تأثیر بسزایی در دسترسی ارگانیک شما داشته باشند.

نکته برتر: اگر یک چیز را از رسانه های اجتماعی یاد می گیرید ، چگونه گوش دهید. شما نیاز دارید که مکالمات آنلاین را به صورت واقعی کنترل کرده و با استفاده از یک ابزار مدیریت رسانه اجتماعی مانند Hootsuite ، به موقع و مؤثر به طرفداران خود پاسخ دهید. این پست را بخوانید؛ “چرا مارک شما باید خاموش شود و گوش دادن به اجتماعی را شروع کند” برای یادگیری نحوه تسلط بر هنر گوش دادن به اجتماعی و کشف اهمیت سؤال از مشتریان خود از طریق نظرسنجی های اجتماعی و سؤالات با دقت ساخت.

علامت گذاری به این ارسال: استراتژی رسانه اجتماعی اجتماعی ژورنال موتور جستجو: نکاتی که می توانید از آنها سرقت کنید

۷ ٫ شما از تجزیه و تحلیل نمی ترسید

چرا اعداد غالباً انواع خلاقیت را وحشت می کنند؟ شاید به این دلیل است که شما اغلب قدرت آنها را فراموش می کنید. دانش کاملی از گوگل Analytics قدرت خود را دارد – لازم نیست که منتظر باشید تا رئیس شما به شما بگوید چه چیزی کار می کند. درعوض ، می توانید در یافته های خود تحقیق کنید و بررسی کنید که چه چیزی عملکرد خوبی دارد و چه چیزی باید بهبود یابد. می توانید انواع محتواهایی را که خوانندگان به آنها پاسخ می دهند تحقیق کنید و آنچه را که آنها به سادگی دوست ندارند ، بررسی کنید.

باهوش شوید و فقط آنچه را که برای بازاریابی محتوا باید بدانید بیاموزید. به عنوان مثال ، مهم است که بدانید چگونه می توانید نمای صفحه ، مراجعه های اجتماعی و تبدیل های خود را اندازه گیری کنید. در شروع استراتژی خود باید KPI های قابل اندازه گیری را تعیین کنید که به اهداف بازاریابی محتوا و اهداف تجاری شما می پردازند. اینها تعیین می کند که گوگل Analytics چه مسیری را برای تسلط بر شما نیاز دارد

نکته اصلی: روی ابزاری برای تحلیل محتوا مانند BuzzSumo سرمایه گذاری کنید که بسیاری از کارهای دستی را که در استخراج بینش از گوگل Analytics انجام می شود ، حذف می کند. با وارد کردن دامنه وبلاگ خود ، می توانید مجموعه ای از آمارهای تحلیل محتوای نمایش داده شده در داشبورد زیبا را مشاهده کنید. خواهید آموخت که چه تعداد از اشتراک های اجتماعی به طور متوسط ​​پست های شما را دریافت می کند ، تفکیک کانال های رسانه های اجتماعی با بهترین عملکرد خود را از نظر سهام دریافت می کنید ، موضوعات وبلاگ خود را با بهترین عملکرد و سایر موارد دیگر کشف خواهید کرد.

این نشانه گذاری را انجام دهید: ۸ روش برای استفاده از گوگل Analytics برای سنجش موفقیت بازاریابی محتوا