سئو و دیجیتال مارکتینگ

۷ راه برای تبدیل شدن به بهترین بازاریاب دیجیتال

در دنیای مدرن ، زندگی ما نسبت به دنیای دیجیتال بسیار متفاوت از حتی ده سال پیش است. در حقیقت ، بیش از نیمی از – ۵۳٪ – جمعیت جهان در حال حاضر می توانند از طریق دستگاه های مختلف تلفن همراه به اینترنت دسترسی پیدا کنند ، در حالی که ۴۲٪ از مردم به اینترنت دسترسی دارند.

دیجیتال

با اینکه افراد زیادی در حال بازی ، کار و خرید آنلاین هستند ، جای تعجب نیست که دیجیتال به خط مقدم اولویت های بخش بازاریابی منتقل شده است. از حفظ ارتباط در ذهن مشتری خود گرفته تا ایجاد یک برند سودآور ، شرکت ها ، سازمان ها و مشاغل شروع به سرمایه گذاری زیادی در بازاریابی دیجیتال می کنند.

این که آیا شما برای آینده حرفه ای خود را به عنوان یک بازاریاب دیجیتال تعیین کرده اید یا می خواهید مهارت های خود را مرتب کنید ، می توانید تاکتیک ها و گام های خاصی برای یافتن موفقیت در هر موقعیتی برداشته شود. بین کار برای خود به عنوان یک فریلنسر و فرود یک موقعیت بازاریابی دیجیتال سطح بالا در یک سازمان ، مشاغل متنوعی در اختیار کسانی قرار می گیرد که مهارت های مرتبط و به روز داشته باشند.

بنابراین چه کاری می توانید انجام دهید تا به یک بازاریاب دیجیتالی قابل تقاضا که شرکت ها به دنبال آن هستند تبدیل شوید؟ در اینجا ۷ نکته کلیدی وجود دارد که به شما در تخصص ، استراتژی ، و ساده کردن شغل خود به عنوان بازاریاب دیجیتال کمک می کنند.

۱ ٫ در رویدادهای شبکه شرکت کنید

این کنفرانس های محلی و بین المللی نه تنها می توانند مهارت های حرفه ای شما را بهبود ببخشند ، بلکه این امکان را به شما می دهند که روابط بین فردی حرفه ای بهتری برقرار کنید.

۲ ٫ از مارک های بازاریابی دیجیتال و کارآفرینان یاد بگیرید

اگر در بازاریابی دیجیتال مشغول به کار هستید یا تازه کار خود را شروع کرده اید ، ممکن است سرمایه گذاری در یک کنفرانس بازاریابی دیجیتال حرفه ای به نظر برسد که بسیار بزرگ از جهشی باشد. خوشبختانه ، انواع مختلفی از مطالب مترقی و آموزنده به صورت آنلاین وجود دارد که می توانند حرفه شما را در بازاریابی دیجیتال به موفقیت تبدیل کنند.

این “رهبران فکر” در بازاریابی دیجیتال دارای تجربه ، تخصص و دانش لازم برای ایجاد محتوای دیجیتالی هستند که برای مبتدیان بسیار قابل دسترسی است. و از آنجا که بیشتر این رهبران فکری خود بازاریاب دیجیتال هستند ، آنها دقیقاً می دانند چگونه می توانند محتوای آموزنده خود را در موتورهای جستجو و در سکوهای رسانه های اجتماعی آسان پیدا کنند.

احتمالاً قبلاً مقالاتی از متخصصان بازاریابی دیجیتال مانند نیل پاتل و سرویس به عنوان نرم افزار (SaaS) ارائه دهنده هایی مانند HubSpot دیده اید. این متخصصان محتوا را به سمت افراد تازه وارد صنعت و بازاریاب سطح بالا ایجاد کرده اند و به شما کمک می کنند به عنوان یک بازاریاب دیجیتال در زمینه ای که می توانید گاهی به عنوان یک بازاریاب دیجیتال به اهداف خود برسید ، دست یابید.

۳ ٫ با افراد مشابه فکر ارتباط برقرار کنید

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، بخش بزرگی از کارهایی که شما انجام می دهید توسعه جوامع بصورت آنلاین است. چه در حدود نام تجاری شخصی شما باشد و چه برای یک سازمان جهانی ، یک جامعه فعال می تواند تجارت شما را ایجاد یا خراب کند. بنابراین چرا نمی خواهید در یک جامعه همفکر و بازاریاب دیجیتال فعالانه شرکت کنید؟

جوامع بازاریابی فعال دیجیتال یا آنلاین و یا آفلاین می توانند به شما کمک کنند اهمیت کاری که انجام می دهید را بدانید و چگونگی آن را در “تصویر بزرگ” شغل و زندگی خود متناسب کنید.

وقتی می توانید ناامیدی های خود را آشکارا ارتباط برقرار کنید یا به سادگی سؤالی از حوزه بازاریابی دیجیتال بپرسید که با آن ناآشنا هستید ، می توانید به توانایی های خود اعتماد به نفس خود را جلب کنید و خود را به سمت یادگیری و فشار استراتژی ها و فرآیندهای جدید سوق دهید.
اعتماد به نفس

۴ a یک کارآموزی بازاریابی دیجیتال پیدا کنید

مانند هر موقعیت کارآموزی ، بسیاری از افراد از این فرصت استفاده می کنند تا در معرض یک محیط حرفه ای قرار بگیرند که توانایی های آنها را به جلو سوق دهد. دوره کارآموزی معمولاً چالش برانگیز است ، اما وقتی شما با تیم صحیحی از بازاریابان حرفه ای محاصره شده اید ، می توانید از اشتباهات و موفقیت های آنها در طول سالها یاد بگیرید.

نه تنها کارآموزی می تواند به شما در گسترش سبد خرید و فروش دیجیتال مارکتینگ کمک کند ، بلکه می تواند به شما در تعیین آنچه در یک محیط کار ارج می دهید کمک کند.

از آنجا که جنبه های بسیاری از بازاریابی دیجیتال وجود دارد ، ممکن است متوجه شوید که از آن استقبال می کنیدتنهایی هنگام تلاش برای نوشتن مطالب خلاق ، یا درعوض این که شما با اتمام یک استراتژی محتوای مشارکتی برای فشار آوردن به یک محصول یا خدمات جدید پیشرفت می کنید.

اگرچه می توانید برای یادگیری و تجربه جنبه های بازاریابی دیجیتال برای خودتان وقت بگذارید ، اما یک کارآموزی شما را با چهره های معاملاتی در دنیای واقعی روبرو خواهد کرد که بازاریابان باید بر آن غلبه کنند و فرایندهایی که به آنها کمک می کند تیم مشهور بازاریابی باشند.

۵ ٫ عضو یک بدنه حرفه ای شوید

آیا می دانید که عضوی معتبر در یک بدن حرفه ای فقط برای مشاغل مستقر در خدمات مانند معماران ، وکلا یا پزشکان نیست؟

بازاریابی دیجیتال یک صنعت ضروری و رو به رشد در سراسر جهان است ، به این معنی که عضویت در یک نماینده حرفه ای بازاریابی دیجیتال می توانید به شما کمک کند در هنگام تلاش برای رویای کار رویایی خود از این رقابت ایستادگی کنید.

غالباً ، عضویت در یک بدنه حرفه ای تنها پس از اتمام برنامه گواهینامه میسر می شود. برای بازاریابان دیجیتال ، یک دوره آموزشی صدور گواهینامه حرفه ای بازاریابی دیجیتال می تواند شما را به عنوان یک متخصص بازاریابی دیجیتال مارکتینگ واجد شرایط کند. این دوره ها اغلب جنبه های اساسی بازاریابی دیجیتال را شامل می شوند ، از جمله:

     

  • سئو
  •  

  • بازاریابی PPC
  •  

  • بازاریابی ایمیل
  •  

  • مدیریت رسانه های اجتماعی

۶ ٫ در تاریخ بازاریابی دیجیتال به روز بمانید

به همان روشی که برنامه ها ، برنامه ها و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی همیشه در حال تحول هستند ، این همان روشی است که بازاریابان دیجیتال باید با مخاطبان ارتباط برقرار کنند. از رعایت اصطلاحات مشهور آنلاین تا اطلاع از چگونگی تأثیر هوش مصنوعی (AI) در نحوه استفاده افراد از فناوری ، دنیای بازاریابی دیجیتالی در حال تغییر است و بازاریاب های دیجیتالی قابل انعطاف از آن استفاده می کنند.

برای تبدیل شدن به یک بهترین بازاریاب کلاس در زمینه دیجیتال ، اطمینان حاصل کنید که با مسائل مربوط به صنعت ، محتوای ارزشمند و به روز رسانی های مختلف به روز باشید.

خبر خوب؟ سازگاری با صنعت بازاریابی دیجیتال کار سختی نیست. پادکست های قابل ملاحظه ای آموزنده در مورد این موضوع به طور گسترده ای در دسترس هستند ، و وب سایت هایی مانند بافر و موسسه بازاریابی محتوا قطعات واضح و تحقیق شده را بر اساس آنچه که می خواهید درباره بازاریابی دیجیتال بدانید ، می نویسند.
بازاریابی محتوا

این که آیا شما برای دریافت اطلاعیه منظم از محتوای جدید در صندوق پستی خود در این انتشارات مشترک می شوید یا ترجیح می دهید در مسافرت صبح خود یک پادکست را تنظیم کنید ، این درک تازه از صنعت و عملکرد داخلی آن می تواند به شما کمک کند تا یک متخصص بازاریابی دیجیتال شوید.

۷ ٫ تمرین مداوم را یاد بگیرید

اگرچه آموزش و پرورش می تواند یک سرمایه با ارزش برای هر حرفه ای در بازاریابی دیجیتال باشد ، یادگیری نباید در هنگام مدرسه متوقف شود. سرمایه گذاری در آموزش در طول حرفه بازاریابی دیجیتال شما می تواند به شما کمک کند یک بازاریاب مستقل دیجیتال با مجموعه مهارت های متنوع و تقاضا متنوع شوید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، صنعت بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال تحول است ، به این معنی که دانش شما در مورد این صنعت نیز باید باشد. یک حرفه در بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد با بهره گیری از جلسات آموزشی موجود کنجکاوی خود را دنبال کنید.

اگر می دانید ، اگر این منطقه مورد نظر شما باشد ، می توانید دوره یا گواهینامه را دنبال کنید. کنجکاو که بدانید تبلیغات PPC چگونه کار می کند؟ آیا می خواهید بدانید چه عواملی باعث ایجاد صفحه فروش اقناعی می شود که به نتیجه برسد؟

دوره های آموزش مهارت های دیجیتال زیادی به صورت آنلاین و آفلاین وجود دارد ، بنابراین از سرمایه گذاری در حرفه خود نترسید.