سئو و دیجیتال مارکتینگ

۱۰ راه برای رشد کانال یوتیوب خود

هیچ انکاری وجود ندارد بازاریابی ویدیویی طی چند سال گذشته رو به افزایش بوده است و روز به روز محبوب تر و قابل دسترسی برای مارک ها در حال رشد است. و در حالی که سایت های مشهور مانند SnapChat ، فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و حتی وب سایت شخصی شما مکان های خوبی برای سرمایه گذاری هستند ، YouTube همچنان در این فضا غول پیکر است و افراد آن روزانه یک میلیارد ساعت در حال تماشای فیلم بر روی این پلتفرم هستند.

یوتیوب که معمولاً به عنوان “دومین موتور جستجوی بزرگ جهان” خوانده می شود ، یوتیوب می تواند به شما کمک کند تا مطالب شما را به سرعت پیدا کنید و کاملاً درگیر شوید – اگر چند ترفند را می شناسید. در اینجا ۱۰ روش مؤثر برای رشد کانال یوتیوب خود آورده شده است.

۱ ٫ فیلم ها را در اطراف یک کلمه کلیدی / مبحث بسازید

به نظر می رسد واضح است ، اما ساختن فیلم شما در اطراف یک موضوع / کلید واژه تنها بهترین راه برای بدست آوردن ترافیک مورد نظر و رشد مخاطبان است. بسیاری از افراد که از بهترین شیوه های SEO آگاهی ندارند ، این مرحله را رد می کنند ، اما اگر می خواهید فیلم های شما حداکثر تعداد بینندگان را بدست آورند ، بسیار مهم است. سعی کنید با استفاده از یک ابزار کلمه کلیدی مانند KeywordTool.io که مختص یوتیوب است ، به جستجوی کلید واژه های جستجو شده در محلی که می خواهید هدف گذاری کنید.

مهم است که قبل از ساخت محتوای ویدیویی خود ، کلمه کلیدی خود را انتخاب کنید زیرا به شما کمک می کند بهترین اطلاعات را در مورد آن موضوع خاص ایجاد کنید. همچنین به شما کمک می کند تا به یاد داشته باشید که کلمه کلیدی خود را بطور طبیعی در کل محتوا قرار دهید ، بنابراین یوتیوب با افزودن زیرنویس های بسته ، آن را انتخاب می کند. هنگامی که کلمه کلیدی خود را انتخاب کردید ، فیلم هایی را که در حال حاضر برای آن موضوع رتبه بندی می کنند ، بررسی کنید تا مطمئن شوید که از نظر قصد در مسیر صحیحی قرار گرفته اید و بهینه سازی عنوان و توضیحات خود را فراموش نکنید. با وجود اسطوره های رایج ، موفق ترین فیلم ها در یوتیوب معمولاً کمتر از ۵ دقیقه طول دارند ، بنابراین احساس نمی کنید که مجبور شوید فیلم بسازید یا یک رمان بنویسید. آن را کوتاه و شیرین نگه دارید.

۲ ٫ اصلاح محتوای موجود کیفیت

البته ساده ترین راه برای رشد کانال شما ساخت محتوای عالی است. اما این محتوای همیشه لازم نیست از ابتدا ساخته شود. برخی از بهترین فیلم های شما را می توان از محتوای جذاب ، با ارزش ، مفید و عملی که قبلاً ایجاد کرده اید ساخته شده است. بسیاری از افراد برای یافتن پاسخ و نحوه آموزش نحوه موضوعاتی که با آنها روبرو می شوند ، به یوتیوب می روند ، بنابراین محتویاتی که مشکلات را حل می کنند ، بسیار مناسب است. به وبلاگ ها ، راهنماها و سایر قطعات با عملکرد بالا در حال حاضر نگاه کنید و در مورد چگونگی تبدیل آنها به فیلم های جالب فکر کنید.

مشکلات

۳ ٫ با مخاطب خود درگیر شوید

این مهم است که از این واقعیت غافل شوید که یوتیوب یک کانال رسانه اجتماعی است و به همین دلیل خواستار تعامل اجتماعی است. اگر فقط ویدیوها را بدون تشویق نظر و بحث ارسال می کنید ، یک ترفند را از دست می دهید. یوتیوب کانال هایی را با مشغله زیاد ، از جمله کلی وقت صرف شده در کانال ، زمان تماشای ، دوست داشتن و دوست نداشتن و از همه مهمتر نظرات ، پاداش می دهد. سعی کنید به هر نظری که می گیرید (در صورت امکان!) پاسخ دهید و از کاربران بخواهید که با سلیقه های صوتی / تصویری درگیر شوند.

۴ ٫ مارک تجاری کنید

بنابراین مطالب شما عالی است اما آیا خود کانال خود بصری جذاب است؟ اگر می خواهید بازدید کنندگان کانال یوتیوب شما را جدی بگیرند و در کانال شما مشترک شوند ، باید حرفه ای به نظر برسید. مارک تجاری کانال شما همچنین به کاربران کمک می کند تا بلافاصله محتوای شما را تشخیص دهند. اگر یک وبلاگ یا وب سایت دارید ، احتمالاً قبلاً به نوعی نگاه کرده اید و احساس می کنید برای تمایز خود از سایر افراد و یا شرکت ها از آنها استفاده می کنید ، بنابراین فقط معقول است که بتوانید آن مارک تجاری را به کانال یوتیوب خود نیز منتقل کنید. در اینجا مثالی از نام تجاری مد ModCloth آورده شده است.

علاوه بر مارک تجاری بصری ، فراموش نکنید که URL های سفارشی را به عنوان کانال خود اضافه کنید – و یک شرح حال جالب درباره شخصی که هستید و ویدیوهایتان را بنویسید ، فراموش نکنید.

۵ Videos فیلم های یوتیوب خود را در کانال های اجتماعی دیگر تبلیغ کنید

یکی از موارد جالب در مورد رسانه های اجتماعی این است که می توانید محتوای مختلفی را در کانالهای مختلف تبلیغ کنید. تبلیغ فیلم های یوتیوب در سایر کانال های اجتماعی شما ساده ترین راه برای رشد مخاطبان شماست. شما در چه کانالهایی هستید؟ فیس بوک ، LinkedIn ، ​​اینستاگرام ، پینترست؟ بسیاری از آنها وجود دارد را انتخاب کنید. و اگر کانالی (مانند فیس بوک) وجود دارد که می خواهید مستقیماً فیلم ها را ارسال کنید ، همیشه می توانید یک تیزر برای ویدیوی تمام قد در یوتیوب انجام دهید تا در تمام کانال ها تعامل بهینه داشته باشید. وبلاگ خود را فراموش نکنید. می توانید فیلم های خود را نیز در آنجا ارسال کنید!

۶ ٫ نمایش دهید

اگر یوتیوب را خودتان یا به عنوان بخشی از یک سازمان کوچک اجرا می کنیدیونی ، می توانید چهره خود را روی صفحه نمایش بگذارید. وقتی چهره خود را به یک مارک می زنید ، مخاطبان شما راحت تر می توانند به عنوان یک فرد با شما ارتباط برقرار کنند. این امر مخصوصاً برای وبلاگ نویسان اهمیت دارد. تناسب اندام ، زندگی یا مربیان شغلی؛ و تکنوازها. هر ویدئویی که تهیه می کنید نیازی به چهره شما ندارد ، اما باید هر چند فیلم یا به همین ترتیب شخصاً به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این ، اگر شما از این نوع YouTuber هستید ، از عکسی از خود در کانال خود استفاده کنید (نه آرم شما). نمونه ای که هنوز هم از گورو بازاریابی آدام ارهارت در زیر مشاهده می کنید.

۷ ٫ ریز عکسها را ارسال کنید

آنها ممکن است مانند یک چیز کوچک به نظر برسند (زیرا آنها هستند) ، اما ریز عکسها می توانند تأثیر بزرگی داشته باشند. یوتیوب فیلم های دیگر را از طریق تصویر کوچک در نوار کناری آن تبلیغ می کند ، بنابراین می خواهید شما در بین این بسته قرار بگیرید. همین مورد در مورد جستجوی یوتیوب نیز صدق می کند. فیلم هایی با عنوان جذاب و تصاویر کوچک جذاب معمولاً رتبه های بالاتری را کسب می کنند ، حتی اگر محتوای آن به اندازه ارزشمندی نداشته باشد ، زیرا سرعت کلیک بالاتر دارند (CTR). برای اینکه CTR خود را در جایی که باید قرار بگیرد ، سعی کنید از تاکتیک هایی مانند مناطق برجسته ، فلش ، متن بزرگ و تصاویر غیر منتظره یا غیرمعمول استفاده کنید. مثال زیر را از نیل پاتل ببینید.

۸ ٫ اهرم کارت های یوتیوب

ما قبلاً در مورد این واقعیت بحث کرده ایم که یوتیوب به کانالهایی که بیننده ها را در صفحات خود طولانی تر می کند پاداش می دهد. این میانگین زمان تماشای طولانی تر بدان معنی است که افراد واقعاً با مطالب شما درگیر هستند. (می توانید ببینید که مردم با استفاده از تجزیه و تحلیل های یوتیوب مدت چه مدت در فیلم های شما اقامت دارند). با افزودن کارت های یوتیوب ، می توانید فیلم های پیشنهادی اضافی را در همان نقطه دقیقی که کاربران در حال قطع شدن هستند اضافه کنید. اگرچه ممکن است آن ویدیو را رها کنند ، کاربران به محتوای دیگر شما منتقل می شوند و در کانال شما باقی می مانند و رتبه کانال شما را افزایش می دهد.

۹ ٫ برای اشتراک ها فشار دهید

یکی از راه هایی که با اطمینان می دانید تماشاگران با کانال شما درگیر هستند این است که “مشترک شدن” برای دیدن هر ویدیوی جدیدی که ارسال شده است. از بینندگان بخواهید در هر ویدئویی که بارگذاری می کنید ، در کانال شما مشترک شوند و با کاربران مشترک فعلی خود درگیر شوید. (لیست مشترکین خود را می توانید در اینجا مشاهده کنید). هرگز برای مشترکین هزینه نکنید. این فقط تعامل شما را خراب می کند و به اعتبار حساب شما در طولانی مدت آسیب می رساند. به یاد داشته باشید ، اگر از بینندگان خود نمی خواهید مشترک شوند ، ممکن است بسیاری از دنبال کنندگان بالقوه را از دست بدهید.

۱۰ Fre فرکانس بارگذاری خود را افزایش دهید

این نکته در ابتدا ممکن است نگران کننده به نظر برسد ، اما برای رشد مخاطبان خود ، باید فرکانس ارسال خود را به حداقل یک فیلم در هفته افزایش دهید. نگران نباش برای انجام این کار نیازی به یک شرکت طراحی یا بودجه تبلیغاتی فانتزی ندارید. تلفن های هوشمند امروزی قابلیت ضبط ویدیوی عالی را دارند و ابزارهایی مانند Animoto ویرایش فیلم ها را برای همه آسان می کند. قوام از اهمیت بالایی برخوردار است. سعی کنید به طور همزمان هر روز یا هفته ارسال کنید (بسته به فرکانس شما) ، و مشترکان خود را در مورد ورود فیلم های جدید به روز نگه دارید. سپس به برنامه خود بپیوندید.

به یاد داشته باشید ، تعامل رانندگی با محتوای با کیفیت همان چیزی است که پیروان مشغول و متعاقباً آن را ایجاد می کند. طرفداران برند شما! با خود و برندتان صادق باشید و در طول راه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.